Twitterin kolmannen neljänneksen tulos ja päivitetty ohjeistus ovat linjassa tälle vuodelle tekemiemme ennusteiden kanssa. Yhtiön investoinnit mainostuotteisiin nostavat liikevaihtoa käyttäjää kohden. Käyttäjien määrä ei lisäänny enää samaa vauhtia kuin aiemmin, mutta Twitterillä on silti ainutlaatuinen, reaaliaikainen alusta sisällölle ja sen mainonta kasvaa edelleen hyvin. Molemmat tukevat aiempaa arviotamme yhtiön mielekkäästä arvosta (39 dollaria osakkeelta) sekä listaamiamme sijoitusperusteita.
Pidämme ennallaan kilpailuetu-arviomme - meistä Twitterin kilpailuasema l. "moat" (taloudellinen vallihauta kilpailua vastaan) on kapea. Pidämme myös ennallaan näkemyksemme yhtiön käyvästä arvosta. Osakkeen hinta on laskenut ja lähestyy käypää arvoamme, mutta kehotamme edelleen sijoittajia odottamaan saadakseen jonkinlaisen turvamarginaalin sijoitukselleen (eli että osakkeen hinta on alhaisempi kuin sen "todellinen" arvo sijoittajan mielestä).
Twitterin mainosmyynti nousi 109 prosenttia ja koko liikevaihto 114 %. Käyttäjämäärä kasvoi 23 prosenttia 284 miljoonaan. Johto nosti arvoaan koko vuoden tuloksesta 1,365-1,455 miljardin haarukkaan, maltillisesti ennusteitamme korkeammaksi.
Twitterin sivu Morningstarin palvelussa (sisältää tulostiedot usealta vuodelta, mahdollisuus tekniseen analysiin, viiimeisimmät kaupat, tuottolukuja jne.)